Вже 13років спільні проблеми, принципи і цілі єднають дошкільний заклад з Застугнянською ЗОШ І-ІІІ ст. Забезпечити цю єдність допоміг план спільної роботи, який дав змогу упорядкувати і систематизувати діяльність педагогів у вирішенні завдань підготовки до школи. Освітньо-виховна роботу з дітьми 6-го року життя будувалася на основі особистісно орієнтованого підходу до дошкільників, що забезпечило розвиток та саморозвиток дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, здібностей, нахилів, інтересів, ціннісних орієнтирів та суб’єктивного досвіду, можливість реалізувати своє «Я».
Робота педагогічного колективу забезпечила високі показники готовності дітей до навчання в школі.
Моніторинг стану готовності до шкільного навчання дітей-випускників показав: з 22 обстежених дітей готові до шкільного навчання 22 дошкільники: у 78% – високий рівень, 20% – вище середнього.
Діти-випускники мають добрі потенційні можливості в галузі розвитку пізнавальних процесів, сформовані навички навчальної діяльності. Більшість вихованців мають достатній рівень саморегуляції і самостійності, уміють слухати і виконувати вказівки дорослого, контролювати себе, оцінювати свої відповіді й відповіді однолітків.